loading...
بارسلونا
مهدی ذبیحی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

فروش کاکا به میلان راهکار خوبی بود.چون رئال حالا پولش را ذخیره می کند. پیوستن ویا به اتلتیکوهم برای خود او، بارسلونا و اتلتیکو رضایت بخش بود

سایت گل- ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا یکشنبه شب در یک مصاحبه تلویزیونی که از تی وی3 بارسلونا پخش شد به مرور شرایط ورزشی باشگاه کاتالان پرداخته و از مسائل مختلف صحبت کرد.

متن صحبت های روسل را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش دوم و پایانی این گفتگو را مطالعه کنید:

*آندرس اینیستا: این احتمال وجود دارد که خبر بزرگ بعدی بارسلونا خبر تمدید قرارداد اینیستا باشد.من از نحوه کار کردن سوبی سارتا واقعا راضی هستم.او قبل ازهرچیزی می خواهد که تکلیف تیم را روشن کند

*مورینیو و گواردیولا: از زمانی که مورینیو نیست، سطح فشارها کاسته شده ولی مورینیو هم لطف وجذابیت خاص خودش را داشت. در سوپرکاپ اروپا او روبروی بایرن مونیخ قرار گرفت.پپ گواردیولا هم بهترین سرمربی تاریخ دنیاست. خیلی ها بدون آنکه من چه فکری می کنم نظر می دهند. من رابطه خانوادگی خوبی با گواردیولا دارم

*رئال و خرید بیل: اگر سران رئال با پرداخت 100 میلیون یورو بیل را به خدمت گرفتند، به این خاطر است که می توانند. این تصمیم یک ارگان خصوصی است و مشکل، مشکل آنهاست. فکر می کنم که اگر ما این کار را انجام می دادیم، شرکای باشگاه ما را سوار بر مرغ می کردند.

*ویکتور والدس و ایکر کاسیاس: من رابطه خوبی با والدس دارم، هرزمان که همدیگر را می بینیم با هم سلام و احوالپرسی می کنیم.او سعی زیادی کرد تا دربارسا بماند ولی نشد. ما کاسیاس را به خدمت نخواهیم گرفت، چون سمبل رئال مادرید است و من دوست ندارم که او را با لوگوی بارسلونا روی سینه اش ببینم؛ همان طور که دوست ندارم که چابی را با لوگوی رئال مادرید روی سینه اش ببینم.

*جدایی کاکا و ویا از رئال و بارسا: فروش کاکا به میلان راهکار خوبی بود.چون رئال حالا پولش را ذخیره می کند. پیوستن ویا به اتلتیکوهم برای خود او، بارسلونا و اتلتیکو رضایت بخش بود

*مادرید2020: واقعا تعجب کردم . حیف شد ولی من دوستانی هم درتوکیو دارم و برای آنها خوشحالم. اگر کمیته المپیک توکیو را به عنوان میزبان المپیک 2020 انتخاب کرده حتما دلیلی داشته، خبر بد برای مادرید ممکن است خبر خوبی برای بارسلونا باشد؛ چون بارسلونا نامزد کسب میزبانی بازیهای المپیک زمستانی شده است

*استقلال طلبی کاتالونیا: یک کاتالونیای مستقل؟ به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا نباید بگویم که خودم دراین باره چه حسی دارم

*پیراهن هایی راه راه با طرح پرچم استقلال طلبانه کاتالونیا: تا زمانی که ما در کادر مدیریتی بارسلونا هستیم، پیراهن سوم بارسلونا به همین ترتیب خواهد بود.

مهدی ذبیحی بازدید : 0 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

روز دوشنبه توافقنامه مشترکی میان باشگاه بارسلونا و بانک یونایتد عرب به امضا رسید.

سایت گل- روز دوشنبه سران باشگاه بارسلونا از امضای توافقنامه ای با بانک یونایتد عرب خبر دادند و این بانک تا سال 2016 اسپانسر باشگاه کاتالان خواهد بود.

بانک یونایتد عرب، اولین بانک کشور امارات متحده عربی است که با سران یک باشگاه فوتبال به توافق رسیده اند. آنها با باشگاه بارسلونا قرارداد همکاری امضا کردند و تا جولای سال 2016 اسپانسر باشگاه کاتالان خواهند بود.

خاویر فائوس، نایب رئیس بخش اقتصادی و استراتژیک باشگاه بارسلونا در صحبت هایی دراین باره گفت:« ما بنا به دلایلی بانک یونایتد عرب را برگزیدیم که از این جمله می توان به توانایی رشد و پیشرفت این بانک اشاره کرد.این بانک موفق ترین و پررشدترین بانک امارات متحده عربی است و سران این بانک انگیزه زیادی برای پیشبرد پروژه هایشان دارند. اعضای باشگاه ما هم فلسفه مشابهی را دنبال می کنند و عشق فراوانی به فوتبال دارند.»

فائوس فردی بود که از سوی باشگاه بارسلونا با سران این بانک به توافق رسید. این توافق روز دوشنبه در مرکز تجاری میردیف سیتی سنتر حاصل شد. مانل ارویو، یکی از مدیران بخش اقتصادی باشگاه کاتالان هم فائوس را در جریان این مذاکرات همراهی می کرد.  پل تروبریج، مشاور بانک اماراتی و شیخ محمد عبدالله النوایمی، نایب رئیس اجرایی باشگاه هم در سوی دیگر میز نشسته بودند.

 

مهدی ذبیحی بازدید : 0 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

سایت گل- مسئولان کمپانی نایک لباس سوم بارسلونا را برای فصل 4-2013 معرفی کردند. رنگ مشکی، رنگ غالب این لباس است. این لباس «بی سروصدا و شیک» ارزیابی شده و خطوط زردرنگی روی دو طرف آن قرار دارد که نماینده راه راه بودن پرچم کاتالونیاست و بادرنظر داشتن تاریخ و فرهنگ این منطقه جدایی طلب طراحی شده است

دراینجا می توانید تصاویری از لباس سوم این فصل بارسلونارا ملاحظه کنید:


foton

foton

foton

foton

foton

foton

 

مهدی ذبیحی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

نیمار بعد از بازی تیمش 300 میلی لیتر از این معجون را می نوشد وبعد از هرجلسه تمرینی 150 میلی لیتر استفاده می کند. چرا که خستگی درجریان یک بازی به مراتب بیشتر از جلسات تمرینی است.

سایت گل-نیمار جونیور ستاره جوان باشگاه بارسلونا این روزها از رژیم غذایی روزانه خاصی پیروی می کند تابتواند وزن از دست رفته اش را بازیافته و حجم عضلانی اش را افزایش دهد.بعد ازاتمام رقابتهای جام کنفدراسیون ها بود که نیمار لوزه اش را عمل کرد و بعد از آن کمی لاغر شد و حالا سران باشگاه بارسلونا متخصصان تغذیه حاذقی را به خدمت گرفته اند تابه نیمار کمک کند تاهرچه زودتر به شرایط فیزیکی ایده الش برسد.
ادامه در ادامه مطلب :

مهدی ذبیحی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

سران بارسلونا با پترچک تماس گرفته اند واحتمالا درتابستان آینده او راهی نوکمپ خواهد شد.

سایت گل- طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتیوو، سران بارسلونا هم با اطلاع از تصمیم والدس برای جدایی ازتیمشان به دنبال یافتن جانشین مناسبی برای او هستند و چه کسی بهتر از پتر چک.

چند ماه پیش بود که ویکتور والدس اعلام کرد که قصد دارد تا از بارسلونا جداشود و با اتمام رقابتهای فصل گذشته هم صحبت هایی دراین راستا به گوش می رسید ولی درنهایت والدس تصمیم گرفت تا در آخرین فصل قراردادش با بارسا نیز در تیم کاتالان مانده و با اتمام قراردادش در پایان این فصل به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شود. از همین رو سران بارسلونا که مطمئنند که در پایان فصل دروازه بان حرفه ای شان را از دست خواهند داد، به دنبال جانشین مناسبی برای والدس هستند

در گزارش این روزنامه، به این نکته اشاره شده که سران بارسلونا با پترچک تماس گرفته اند واحتمالا درتابستان آینده او راهی نوکمپ خواهد شد.

دیگر گزینه پیش روی سران بارسلونا تیبائو کورتوا دروازه بان باشگاه چلسی است که به صورت قرضی از دروازه اتلتیکومادرید دفاع می کند.

چک 31 ساله دروازه بان موفقی است و گزینه ایده آلی برای بارسلونا برای پرکردن جای ویکتور والدس خواهد بود . البته سران بارسا نیز به جز او گزینه های دیگری را نیز مدنظر دارندو مارک آندره تر استگن، دروازه بان 21 ساله مونشن گلادباخ، خوسه مانوئل رینا دروازه بان 31 ساله لیورپول که قرضی در ناپولی حضور دارد و نائول گوسمن دروازه بان 27 ساله نیولز اولدبویز دیگر گزینه های زیرنظر کاتالونیایی ها هستند

چک در سال 2012 قراردادش با چلسی را تا سال 2016 تمدید کرده ولی بعید به نظر می رسد که جدایی او از چلسی، درصورت قطعی شدن انتقال والدس به استمفورد بریج با مشکل خاصی مواجه شود.

مهدی ذبیحی بازدید : 2 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

خوشحالم که بازیکنان اندرزهای من را می پذیرند و آن را در عمل پیاده سازی می کنند. نباید فراموش کرد که نیمار یک خیلی کم سن و سال است و درمدت زمان کوتاهی اتفاقات زیادی برای اورخ داده

سایت گل- تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی باشگاه بارسلونا در کنفرانس خبری اش قبل از برگزاری بازی این هفته بارسلونا در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. متن صحبت های تاتا را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم. دراینجا می توانید بخش اول صحبت های او را مطالعه کنید: 

ادامه گزارش در ادامه مطلب :

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن جهان کیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 134