*نیمار: نیمار به خاطر سبک بازی اش بازیکنان تیم حریف را تحریک می کند تا با خشونت او را مهار کنند.نیمار می داند که من در این رابطه چطور فکر می کنم وهربار بهتر از قبل می شود. نیمار می داند که گاهی وقتها بازیهایش بازیکنان حریف را تحریک می کند تا روی او خطاهای خشنی انجام دهند. فکر می کنم که می توان از این شرایط اجتناب کرد. ما همیشه دراین باره صحبت می کنیم. نیمار تنها کاری که باید انجام دهد بازی کردن است. او باید بازی کند، توپ رابگیرد و روی زمین آن را مدیریت کند و به بازی کردن ادامه دهد. اگر زمین خوردهم باید بلند شده و به بازی ادامه دهد

*پند و اندرزها: خوشحالم که بازیکنان پند و اندرزهای من را به راحتی می پذیرند و آن را در عمل پیاده سازی می کنند. نباید فراموش کرد که نیمار یک پسربچه خیلی کم سن و سال است و درمدت زمان کوتاهی اتفاقات فراوانی برایش رخ داده و برای من مهم است که او روز به روز پیش برود. هرروز با او حرف می زنم و سوالات مثبت و منفی زیادی را پیش رویش می گذارم تا کمتر آسیب ببیند.او از الان به جام جهانی 2014 فکر نمی کند و فکرش را برروی زندگی ورزشی اش و سالهای طولانی ای که پیش رویش است متمرکز کرده

*سختی کار بعد از برگزاری بازی های ملی: همیشه ما با دقت به آمار نگاه می کنیم ولی در مجموع فکر می کنم که باید به زمان حال توجه کرد. مهمترین نکته این است که بازیکنان ما بدون هیچ مشکلی از اردوهای ملی بازگشته اند و به خوبی تمرین کرده  اند. ما زمان کافی برای آماده سازی تیم برای بازی این هفته داشته ایم. امیدواریم که بتوانیم به خوبی مقابل حریف قرار بگیریم واز قبل هم بهتر کار کنیم

*صحبت های پیکه درمورد سبک کاری بارسا : درواقع من چندان موافق این نیستم که انقلابی در تیم به راه انداخته ام. بعید می دانم که پیکه حرف دی زده باشد.  باید صحبت های بازیکنان را با نگاه متفاوتی دید.او گفته که از بازی کردن با این سبک لذت می برد.چرا که وقتی دست بارسا برای حریفان روشده باشد، باید به دنبال راه های متفاوتی برای بازی کردن بود. آنچه ما به دنبالش هستیم و پیکه هم گفته، این است که باید به نحوی بازی کنیم که برای حریفان قابل پیش بینی نباشد.

*شروع رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا: رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا همیشه احساس متفاوتی را برمی انگیزد وهیجان زیادی را ایجاد می کند ولی بعد از گذشت سه هفته رقابتهای لالیگا هم برای من جذاب و قابل توجه است. لالیگا یکی از معدود لیگ های دنیاست که از هفته ابتدا به آن توجه می شود.از همان ابتدا رقم خوردن سرنوشت لیگ آغاز می شود و باید مراقب باشیم که به تیم های حریف امتیاز ندهیم.