loading...
بارسلونا
مهدی ذبیحی بازدید : 0 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

دروازه بان باتجربه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که آخرین فصل حضورش دربارسلونا را با هیجان زیادی سپری می کند

 

سایت گل- ویکتور والدس دروازه بان باتجربه باشگاه بارسلونا بار دیگر در صحبت هایی تاکید کرده که این فصل آخرین فصل حضورش در باشگاه بارسلونا خواهد بود ودرعین حال یادآوری نموده که نمی داند که فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد.

دروازه بان 31 ساله باشگاه کاتالان هنوز برتصمیم خود برای جدایی از بارسلونا در پایان رقابت های این فصل پافشاری می کندو قصد دارد تا درپایان فصل نوکمپ را ترک کند. والدس در صحبت هایی گفت:« لحظات خوبی را پشت سرمی گذارم. از نظر فردی هم همین طور است. چه در بارسلونا و چه در تیم ملی اسپانیا خیلی خوب در مسیر بهبود حرکت می کنیم. از نظر فیزیکی هم حس بهتری دارم.»

والدس که از اردوی تیم ملی اسپانیا در دانمارک در این گفتگو با کواتروشرکت کرده بود در ادامه به این نکته اشاره کرد که با اتمام قراردادش با بارسا در سال 2014 دراین تیم نخواهد ماند  و گفت:« خودم هم نمی دانم که فصل بعد درچه تیمی بازی می کنم ولی آخرین فصل حضورم در بارسلونا را با انگیزه های زیادی پشت سرمی گذارم و تلاش می کنم تا تمام جامهای ممکن را فتح کنم و باید ببینیم که در سال آینده چه خواهد شد.»

او با اشاره به رقابت حساس موجود در اردوی تیم ملی اسپانیا با ایکر کاسیاس گفت:« ایکر بهترین است. من با نسلی از دروازه بانان رقابتی همزمان شده ام. هرگز راجع به اینگونه مسائل با ایکر حرف نمی زنیم. او آماده است و با انگیزه های زیادی تلاش می کند وامیدوارم که بهترین ها برای او اتفاق بیفتد.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین بازیکن جهان کیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 126